Czy zdarzyło Ci się uczestniczyć w konferencji i poczuć się niekomfortowo? Miałeś ochotę wycofać się z tłumu w zaciszne miejsce? Zaobserwowałeś, że większość osób wpatruje się w ekrany smartfonów lub ukrywa przy automatach z kawą?
Nic dziwnego – większość naszego społeczeństwa to introwertycy i jest to zupełnie naturalne. Zespół doświadczonych moderatorów networkingu Sójka Consulting oferuje unikatową możliwość zaopiekowania się gośćmi konferencji, którą organizuje Twoja firma.
Czym zajmuje się moderator networkingu?
Jako moderatorzy networkingu pełnimy rolę witających gości, dbając o ich pozytywne wrażenie już na początku konferencji. Naszym zadaniem jest też zbudowanie miłej atmosfery networkingu, zadbanie o możliwość „przełamania lodów” pomiędzy osobami, które się nie znają, przedstawienie ich sobie. Ponieważ cały czas dyskretnie czuwamy nad przebiegiem sesji networkingowej, stymulujemy uczestników do działania w myśl konwencji wydarzenia.
Co zyskujesz Ty i Twoi goście?
Dzięki naszym moderatorom uczestnicy konferencji uzyskują niespotykaną wartość dodaną. Pamiętaj, że dobrze przygotowane wydarzenia firmowe zapadają w pamięć i stają się istotnym elementem budowania reputacji Twojej firmy. Przede wszystkim zyskujesz wdzięczność gościa, a stąd tylko krok do nawiązania biznesowej relacji. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że wkrótce stanie się on Twoim klientem. A jeśli nim jest, z radością poleci Twoje usługi swoim znajomym.